úterý 13. května 2008

Dancepad

Jo, tak už to mám doma, jsem tak nadšená.. :). Představte si, ale chytlo to i brášku..., Říkám si jenom, že docela lituju naše sousedy. Neustále nás poslouchat, jak kolem jedenácté večer dupeme do rytmu nějaké muziky, musí být taky síla.
Pohyb ale musí být. Dnes jsem byla u doktorky, aby mi napsala něco na imunitu, protože jsem pořád nemocná. Dala mi papírek kde bylo napsáno 3x týdně sport. Pak jsem odešla. Zbytečných 30 Kc v prčicích... s teplotama jdu tancovat na dancepadu ... :).

2 komentáře:

VLAĎULKA řekl(a)...

si delas srandu ze ti napsala 3xtydne sport. hlavne ze maj uz jen za pozdrav penize v kapse smejdi

ajaje řekl(a)...

no jo no kdyby jenom to, jeste zbytecne ponizeni, nevim ale bylo mi tam tak trapne, byla tam jeste jedna doktorka, ktera sem tam zaskocila za moji doktorku, pak jeste jeji dcera, plna cekarna lidi, ktera tise poslouchala co se v ordinaci deje navic jeste sestra... bylo mi proste trapne... :(