úterý 13. května 2008

Nepořádek...

ajaj... mamince nepomáhám, neuklízím a učím se jak můj bratr. Jsem na tom bledě. Musím se zlepšit, ALE jak?... Vždycky, když si řeknu, že se budu učit, skončím u televize nebo u počítače. Nškdy, když to jde dobře, tak i venku s kamarády. Ať dělám cokoli nemůžu se tomu ubránit. Navíc, když jsem dostala asi 40 filmů! Říkám si, že jsem fakt ztracená. Ze školy a ve škole se ulejvám jak to jenom jde. Když nemusím cvičit tak necvičím, asi budu mít průšvih i u ředitelky, ale pořád mám optimistický pohled na svět :D.
Jdu se učit... :D

2 komentáře:

nelli řekl(a)...

Z toho si nic nedělej, budou horší věci, věř mi! A učení Tě nikdy neopustí, je to takovej přítel (pro mě nepřítel), se kterym se zkamarádíš nebo ne:)) Tak hodně štěstí a buď stále optimistická;)

nelli řekl(a)...

Jo a ta učitelka si piluje nehty, nebo co tam dělá?:)))